Zoek MDM

Bulletin

Het volledige dashboard van de Corsa Evolution 1.8 licht op.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22130 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een Chevrolet Corsa Evolution 1.8 uit 2004. Het probleem is dat wanneer ik de parkeerlichten aanzet, alle dashboardlampjes aangaan. Dit gebeurt als de auto uit staat, maar ze gaan uit als de motor draait. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22183 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Het hele dashboard van de Corsa Evolution 1.8 licht op
Hallo.
Het probleem dat u beschrijft is erg vreemd, aangezien het enige verschil tussen de twee situaties is dat de verlichting op het ene moment door de dynamo wordt gevoed (normale situatie) en op het moment dat het probleem zich voordoet door de accu.

Ik zou verwachten dat wanneer de auto uit staat, de parkeerlichten op het dashboard zouden dimmen, waardoor het lijkt alsof alle lichten branden vanwege een lege accu.

Ik zou u willen vragen het probleem te bevestigen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22201 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Het hele dashboard van de Corsa Evolution 1.8 licht op
Ik heb al gecontroleerd wat je noemde, en dat is het niet. Het is heel vreemd, en ik weet niet meer wat het is. Als de auto rijdt, werken de parkeerlichten perfect, maar zodra ik hem uitzet, beginnen alle dashboardlampjes te knipperen, en zelfs het brandstofpomplampje gaat tegelijk met de parkeerlichten branden. Ik dacht dat het aan de relais lag, maar dat is het niet, en ik ben bang dat de brandstofpomp doorbrandt. Dit gebeurt alleen als de auto uit staat. Bedankt voor je reactie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22206 door handmatig-mechanisch
Scan het, scan het en scan het

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22283 door handmatig-mechanisch
Hahaha, net een disco! Kijk, als de alarmlichten aan staan, controleer dan de massa-aansluiting van de brandstofpomp. Als die knippert, is het probleem een ​​massaprobleem, niets anders. Succes!