Zoek MDM

Bulletin

Het volledige dashboard van de Corsa Evolution 1.8 licht op.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22130 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een Corsa Evolution 1.8 uit 2004. Het probleem is dat wanneer ik de parkeerlichten aanzet, alle dashboardlampjes gaan branden. Dit gebeurt wanneer de auto uit staat, maar wanneer hij aan staat, gaan ze uit. Kan iemand die dit heeft meegemaakt mij helpen? Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22183 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het volledige dashboard van de Corsa Evolution 1.8 licht op.
Hallo,
de storing die u beschrijft is erg vreemd, aangezien het enige verschil tussen de twee is dat de verlichting op een bepaald moment wordt gevoed door de dynamo (normale toestand) en op het moment van de storing door de accu.

Wat ik had verwacht, is dat bij uitgeschakeld contact de parkeerlichten op het dashboard zouden dimmen, waardoor het lijkt alsof alle verlichting brandt, vanwege een bijna lege accu.

Ik zou u willen vragen de storing te bevestigen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22201 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Het volledige dashboard van de Corsa Evolution 1.8 licht op.
Ik heb al gecontroleerd wat je me vertelde en dat is het niet; en het is nogal vreemd en ik weet niet wat het is, want als ik de auto aanzet, druk ik op de parkeerlichten en werkt het perfect, maar op het moment dat ik hem uitzet, beginnen alle lampjes op het dashboard aan te gaan en zelfs de brandstofpomp gaat ook aan met het ritme van de parkeerlichten, ik dacht dat het de relais waren, maar dat is het niet, en ik ben bang dat de brandstofpomp doorbrandt, dit gebeurt alleen als de auto uit staat, bedankt voor je reactie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22206 door handmatig-mechanisch
Scan het, scan het, scan het

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22283 door handmatig-mechanisch
Hahahaha, net een discotheek, haha. Kijk, als de alarmlichten aan staan, controleer dan de massa van de brandstofpomp. Als die knipperen, is dat jouw probleem en niets anders. Succes.