Hallo, heel goed.
IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN SEAT ALHAMBRA UIT 2006. HET PROBLEEM IS DAT DE ACCU NIET KOELT. ALS IK HEM AANSLUIT, BEGINT HIJ EEN BEETJE TE KOELEN, MAAR HIJ GAAT SNEL WEG. Ik sluit het laadstation aan en zie hoe de lage druk niet beweegt. Hij blijft zoals wanneer de lucht verwijderd is en de hoge druk begint beetje bij beetje te stijgen totdat de compressor losgekoppeld wordt. Omdat de lage druk niet beweegt, nam ik aan dat het expansieventiel niet opengaat en dat is de reden dat het niet omlaag gaat, wat betekent dat de compressor niet zou kunnen slagen en dat het niet omlaag gaat. Ik heb het genoemde ventiel vervangen en de lucht werkt nog steeds niet. Iets wat me een beetje verbaasde, is dat bij het demonteren van het ventiel er een beetje vloeibare "olie" druipt, maar niet veel. Ik denk aan het probleem en het enige dat HET GEBEURT DAT HET LAAGCIRCUIT VERSTOPT IS, MAAR IK WEET HET NIET ZEKER. KAN IEMAND ME DAT VERTELLEN? KAN IK U HELPEN? BEDANKT. OVERIGENS, MIJN ALHAMBRA HEEFT EEN DUBBELE-ZONE KLIMAATREGELING. IK NEEM AAN DAT DE TWEE CIRCUITS PARALLEL WERKEN, OMDAT DE COMPRESSOR MAAR TWEE UITGANGEN HEEFT. WEL, IK ZAL U NIET MEER VALLEN. MET HARTELIJKE GROETEN.