Zoek MDM

Bulletin

VW 1.6 MFI 8 kleppen start en stopt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21873 door handmatig-mechanisch
VW 1.6 MFI 8 kleppen start en stopt. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ze hebben de sleutel vervangen voor de tweede die de auto heeft. Hij start en stopt, het brandstofinjectielampje knippert.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21876 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW 1.6 MFI 8 kleppen start en stopt
Kunt u mij meer details geven, bijvoorbeeld het bouwjaar, of het een Jetta sedan is of iets anders, hoe lang het duurt voordat de auto stopt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 2 maanden geleden #21959 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW 1.6 MFI 8 kleppen start en stopt
Ik denk dat het probleem komt doordat er een ronde sensor in de sleutel zit die een signaal stuurt naar een kastje dat de code van de chip in de sleutel leest. De auto gaat aan en uit omdat het een enkeldraadssensor is. Het duurt ongeveer twee seconden voordat het signaal naar het kastje (unit) gaat om de code te controleren. Als dat niet zo is, gaat de auto uit. Het lijkt erop dat u de sleutel hebt bijgesneden zonder chip erin, of dat de chip beschadigd is. Het kan ook aan de sensor in de sleutel liggen, of dat de sleutel gedeprogrammeerd is (valetkey). Ik denk dat daar het probleem zit...