Zoek MDM

Bulletin

Nissan QG15

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21790 door handmatig-mechanisch
NISSA QG15 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een probleem met een Nissan QG15. Deze heeft foutcode PO335: Krukassensor. De auto start normaal, maar het waarschuwingslampje brandt. De bedrading is gecontroleerd en de sensor is vervangen. Zelfs de kogel die de bochten van de volgende as detecteert, is vervangen en het waarschuwingslampje verdwijnt niet. Zelfs een nieuwe aftakking die is aangesloten op de sensor van de volgende as is vervangen. Deze unit heeft een vervangende ECU en is getest met een andere ECU. Het waarschuwingslampje gaat niet uit. Ik zou uw technische ondersteuning op prijs stellen. Atte Teclus

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21833 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: NISSA QG15
Is deze storing plotseling ontstaan of na een reparatie? Ik vraag dit omdat het mij ook overkwam met een Toyota en we alles hebben vervangen en de storing opnieuw optrad. Het probleem was een motormassa die niet op de juiste plek zat. Controleer de massa en kijk wat er gebeurt. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21861 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, bedankt voor je reactie. De storing werd blijkbaar veroorzaakt door doorgebrande bobines, dus hebben ze de ECU vervangen. Toen ze de ECU vervingen, was alles normaal, en na een paar dagen ging het storingslampje branden. De bedrading is gecontroleerd met een QG13-handleiding en de massa's komen correct overeen, evenals de signalen. De motortiming is gecontroleerd en alles is correct. Ik zou uw technische ondersteuning op prijs stellen. Met vriendelijke groet, Tecluis

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21865 door handmatig-mechanisch
CONTROLEER DE DISTRIBUTIEKETTING ALS IK ME NIET VERGELIJK, HEB IK DAT DEZE AUTO TWEE SENSOREN HEEFT, EEN VOOR DE KRUKAS EN DE ANDERE VOOR DE NOKKENAS. ALS DEZE NIET GESYNCHRONISEERD IS, ZAL HET WAARSCHUWINGSLAMPJE GAAN BRANDEN. U MOET CONTROLEREN OF ALLE PUNTEN IN DE JUISTE POSITIE STAAN, ANDERS ZAL HET LAMPJE GAAN BRANDEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21878 door handmatig-mechanisch
Hallo, wat je zegt is verrassend. Je hebt de ECU-tak en de sensor vervangen, zelfs de poelie. Maar ik heb een vraag. Heb je de nokkenassignalen opgemerkt? Als je een consult wilt, kunnen we elkaar helpen. Mijn nummer is: Ik ben ook elektromonteur. Ik kom uit Peru. Mijn mobiele nummer is 962660027.