Ik zie geen mistlamprelais in de schema's die ik heb (ze zijn van de Scenic). Wat ik zie is een elektronische module die zich links onder het stuur bevindt.
Dit is de verbindingsmodule voor het passagierscompartiment en is meer of minder complex, afhankelijk van de versie.
Ik geef je de codes voor de kabels en connectoren met betrekking tot de mistlampen:
Een grijs-rode kabel gaat via aansluiting 2 een zwarte connector in een kristalkleurige modulehouder binnen. Deze kabel komt van de richtingaanwijzer- en stuurwielverlichtingsregeling.
Een oranje en een oranje-zwarte kabel verlaten een 17-polige blauwe connector via aansluiting A7. De oranje-zwarte kabel gaat via aansluiting 10 naar een bruine connector en is het knipperlicht op het instrumentenpaneel. De oranje kabel gaat naar een zwarte 14-polige connector die is aangesloten op een andere zwarte connector. De kabel loopt door aansluiting B6 van de zwarte connector en A7. Twee violette kabels verlaten deze naar de mistlampen aan de voorzijde.
Een draad waarvan ik de kleur niet kan achterhalen, komt uit een blauwe 17-pins connector op spoor A3, die voor de mistachterlichten is.
Ik kan je niet meer vertellen, want de schema's zijn ook niet erg duidelijk.