Zoek MDM

Bulletin

Hallo, ik ben nieuw en blij dat ik me bij dit forum heb aangesloten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21493 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben een 22-jarige jongen uit Sevilla. Ik ben ziek van mijn werk vanwege een motorongeluk. Ik doe graag aan automonteur op amateurniveau. Je weet wel wat ik bedoel, of ik het beter kan dan een monteur, en hoeveel ik dan bespaar... haha. Nou, op basis van deze veronderstelling hebben mijn broer en een professional die ons 2 dagen geleden heeft geadviseerd en geholpen met het spuiten van mijn auto, en voor degenen die geïnteresseerd zijn in het zelf uitvoeren van reparaties en niet over de ruimte, het gereedschap of de benodigde kennis beschikken, raad ik aan om deze pagina te bezoeken: www.carandyou.com . Ik denk niet dat ik een link heb met deze franchise, maar ik vind het gewoon interessant en omdat het interessant is, deel ik het met jullie. Nou, zoals ik al zei, we waren de laatste tijd wat reparaties aan het uitvoeren en ik moest de handgrepen van de auto nog monteren. Ik was op zoek naar een onderdelenhandleiding of als iemand er een handleiding over wist of had, zou ik daar erg blij mee zijn. Hier is de reden voor mijn registratie, BEDANKT ;)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21508 door handmatig-mechanisch
Welkom bij deze geweldige familie. Maak het uzelf gemakkelijk en geniet. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21523 door handmatig-mechanisch
Bedankt osomarius32, wat betreft mijn probleem met de handgrepen: het is nog steeds hetzelfde. Ik heb ze erop gezet, maar ze passen er niet helemaal in. Misschien ga ik morgen wel naar een monteur bij mij in de buurt om te kijken of hij me kan vertellen wat het ontbrekende onderdeel is of of hij ze erop kan zetten. Bedankt.