Zoek MDM

Bulletin

Mercedes 190e schuifdakprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21429 door handmatig-mechanisch
Mercedes 190e Schuifdak Probleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, allereerst, ik ben nieuw hier, en als ik forumregels overtreed, is dat niet met kwade bedoelingen; ik ben er gewoon nog niet aan gewend.
Ik heb een probleem met mijn Mercedes 190e. Laatst zette ik de airconditioning aan terwijl ik het elektrische schuifdak sloot, en plotseling stopte het dak ermee. Ik heb begrepen dat er ergens in de auto een handmatig slot zit, en volgens wat ik op sommige forums heb gelezen, zit het in de kofferbak, maar ik kan het niet vinden.
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om me uit te leggen hoe ik het handmatig kan sluiten, zou ik dat zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groet en alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21448 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes 190e schuifdakprobleem
Hallo maat, zoals je van achteren kunt zien, moet je de linker kofferbakbekleding verwijderen en daar zou de dakmotor moeten zitten, die je handmatig met een sleutel kunt sluiten. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21455 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mercedes 190e schuifdakprobleem
Heel erg bedankt. Ik had niet verwacht dat het zo verborgen zou zijn. Hehe. Groeten en nogmaals bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21468 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mercedes 190e schuifdakprobleem
Hallo, de elektrische dakmotor bevindt zich aan de linkerkant van de kofferbak. Er zit een kunststof as met een sleutelkop van 17 millimeter. Door aan deze witte kunststof as te draaien, kunt u het dak openen of sluiten in geval van een elektrische storing.