Zoek MDM

Bulletin

Het verwijderen van de deurbekleding van een Isuzu Rodeo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2136 door handmatig-mechanisch
Nou, dat is het dan.
Ik wil de speakers vervangen, maar ik zie geen schroeven om het deurpaneel te verwijderen! Klikt het? Naar buiten, naar boven, of ergens anders? Welke kant op?

Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2194 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Deurbekleding verwijderen op een Isuzu Rodeo
De eerste stap is het verwijderen van de raamhendel, de hendel om de deur van binnenuit te openen en de deurhendel om deze van binnenuit te sluiten.

De raamhendel wordt vastgehouden met een borgclip en je hebt een draad met een haakje aan het uiteinde nodig om deze los te maken en te verwijderen.

De andere twee delen worden aan elkaar geschroefd en het paneel wordt vastgehouden met plastic clips, die je voorzichtig moet verwijderen om ze niet te breken.

Trek het paneel vervolgens omhoog om het van bovenaf los te maken en je bent klaar.

Download in ieder geval de handleiding van de Opel Frontera of vraag het aan iemand die hem heeft, want het is hetzelfde model als de Isuzu Rodeo en Isuzu Amigo.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden - 17 jaar en 6 maanden geleden #2197 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Deurbekleding verwijderen op een Isuzu Rodeo
Ik heb hem eindelijk uit elkaar gehaald. Het zijn gewoon clips die vastklikken. Ik hoef alleen nog maar de deurgreepbekleding en het elektrische paneel voor de raam- en spiegelbediening te verwijderen.

Nu is het probleem het vinden van de speakerbevestiging. Het is een plastic flensachtig onderdeel dat aan de speaker is gelijmd! Dat is genoeg.:boos:

Ik stuur de foto mee voor het geval iemand weet waar ze te vinden zijn.

[img size=150][/img]

Bedankt.
Laatst bewerkt: 17 jaar 6 maanden geleden door .