Hoi, ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik krijg foutmelding 4f9.00. Ik heb online gezocht en het gaf aan dat het de ventilator was. Ik heb het dashboardkastje verwijderd en voordat ik de ventilator verwijderde, heb ik de stroom gecontroleerd, maar die kreeg geen stroom. (Gelukkig heb ik de ventilator niet verwijderd, want dat is nogal wat werk.) Ik heb gecontroleerd of hij werkt, omdat ik hem met een startkabel van stroom heb voorzien .
Ik heb de kabel gevolgd naar wat ik denk dat een weerstand is. En een vriend heeft de connector voor me gecontroleerd. Er zitten meerdere kabels aan. Volgens wat hij me vertelde, kregen de massakabels (die volgens mij de snelheidskabels zijn) wel stroom, maar de plus- en minkabels niet. Hij vertelde me dat het relais waarschijnlijk defect moest zijn (hij had de zekeringen al gecontroleerd voordat dit allemaal gebeurde).
Dus ik maak van deze gelegenheid gebruik om te kijken of iemand me kan vertellen waar het relais van de aircoventilator op de Ibiza zit.