Zoek MDM

Bulletin

HYUNDAI ACCEN CRDI 1.5 STOPT UITZICHT BIJ HET ACCELEREREN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21328 door handmatig-mechanisch
IK HEB DIT PROBLEEM DAT IK NIET KAN OPLOSSEN WANNEER DE MOTOR DE NORMALE BEDRIJFSTEMPERATUUR BEREIKT EN DE MOTOR TIJDENS HET RIJDEN UIT ZICHZELF STOPT, HET GEBEURT WANNEER MEN HET GAS INGAAT TIJDENS HET SCHAKELEN, STATIONAIR DRAAIT DE MOTOR NIET, DE MOTOR KAN UREN DOORGAAN ZONDER TE STOPPEN EN WANNEER DE MOTOR EEN CONSTANTE TOERENTAL HOUDT, STOPT DE MOTOR OOK NIET, DAARNA GAAT HET CONTROLELAMPJE AAN EN DAT GEEFT AAN DAT DE INLAATLUCHTSPANEEL STORING HEEFT.

WIE MIJ MET DIT PROBLEEM KAN HELPEN, ZOU IK DIT OP PRIJS STELLEN

TEIBOL1 BEDANKT

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21403 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCEN CRDI 1.5 STOPT UIT ZICHZELF BIJ HET ACCELEREREN
HELP MIJ ALSJEBLIEFT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21407 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: HYUNDAI ACCEN CRDI 1.5 STOPT UIT ZICHZELF BIJ HET ACCELEREREN
Controleer eerst de brandstofdruk, want het kan zijn dat de brandstofdruk niet goed is (wat ook de oorzaak kan zijn).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30393 door handmatig-mechanisch
Hoi vriend, ik heb hetzelfde probleem, maar de auto start ook niet. Ik moet hem aanduwen. We hebben een scan laten doen en de brandstofdruk was laag.
Ik heb de tank eruit gehaald, de elektrische pomp gecontroleerd en die is goed. Ik heb de brandstofleidingen vervangen en de tank helemaal gevuld. Ik heb de auto ontlucht, maar de symptomen zijn nog steeds hetzelfde. Ik weet niet wat ik nog meer moet doen. Nu moeten de injectoren nog gecontroleerd worden. Zou daar de fout kunnen zitten?
Is het je gelukt om het op te lossen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30399 door handmatig-mechanisch
Vriend, om de brandstofdruk te controleren, is het niet nodig om de pomp uit de tank te halen. Plaats gewoon een drukmeter tussen de leiding die van de tank naar de injectorrail loopt. Pas dan kun je de werkelijke druk van het brandstoftoevoersysteem meten. Het kan namelijk zijn dat de drukregelaar defect is, waardoor er te veel brandstof terugstroomt en de druk in de injectorrail daardoor niet voldoende is om de injectoren te openen. Probeer de retourleiding te blokkeren.
Succes!