Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Citroën ZX 1.9 diesel turbo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21204 door handmatig-mechanisch
Probleem met Citroen ZX 1.9 diesel turbo Geplaatst door manual-mecanica
De auto start normaal en heeft een normaal vermogen, maar als ik hem in de vierde versnelling zet, begint de versnellingspook te trillen. Ik heb de steunen in het algemeen gecontroleerd en die zijn in orde. Ik heb de kogelgewrichten, de uitlijning en de balancering vervangen, maar ik heb de fout opgemerkt. Kan iemand mij helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21311 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Citroen ZX 1.9 diesel turbo

Hallo, als het alleen in de vierde versnelling gebeurt, moet het de versnellingsbak of het differentieel zijn. Heb je alle bevestigingen, enz. gecontroleerd? Als het de amber was, zou ik het in alle versnellingen moeten doen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21317 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Citroen ZX 1.9 diesel turbo
Hallo, je zult zien hoe Osomarius je de demontage aanbiedt. Je moet de vorken op de selectoren controleren. De kogels en veren zijn er. Je kunt proberen ze te harden voordat je ze demonteert. Het zijn nummers 5 en 6 in de afbeelding hieronder.