Nou, ik denk dat je gelijk hebt, BRUNOCOM, maar ik heb helaas al aan veel auto's gewerkt en ik kan je vertellen dat Fiats over het algemeen niet slecht zijn. Wat je wel hebt, is een hoop "toprijders". Ik zou je een paar verhalen kunnen vertellen. Sterker nog, ik heb er nu eentje, een familielid, die nog nooit in een diesel heeft gereden. Hij vindt het zelfs niet erg als het koud is; zodra hij begint te rijden, trapt hij het gaspedaal zonder pardon in. Dat deed hij ook met zijn benzineauto's. Zijn geluk is dat hij de motor heeft vervangen bij 80.000 km en toen de auto 12 of 13 jaar oud was, dus blijkbaar is hij nog in orde, maar als je hem naar de garage brengt, ben je al gauw 2000 euro kwijt.
Ik ben iemand die vindt dat iedereen die een sportwagen wil, een benzineauto nodig heeft, en dat iemand die rustig rijdt, met elke auto wel uit de voeten kan, zoals ikzelf. Maar als ik mensen met TDI's, HDI's of JTD's op de weg zie rijden met topsnelheid, dan weet ik meestal dat ze binnen de kortste keren alleen maar problemen zullen krijgen. Met vriendelijke groeten en hartelijk dank.