Zoek MDM

Bulletin

CHEVROLET CORSA (OPEL) STORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21180 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: CHEVROLET CORSA (OPEL) STORING
Vriend, het zou handig zijn als je de storing zou kunnen uitleggen, aangezien je die nog niet hebt genoemd. Werkt hij slecht of heb je gewoon te veel brandstof? Je moet verschillende dingen controleren, afhankelijk van de storing.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21210 door handmatig-mechanisch
Ik neig meer naar de temperatuurklep, want als de auto opwarmt, gaat de elektrische ventilator heel zachtjes aan. Aan de andere kant, als ik de klep loskoppel, start de elektrische ventilator op normale snelheid. Hoewel ik er wel aan twijfel, aangezien die klep nieuw is. Wat de MAP betreft, ik heb er een geleend en die doet hetzelfde. Natuurlijk, sinds ik de lambdasonde en de IAC heb vervangen, treedt de storing niet meer continu op. Hij is een paar keer defect geweest, zelfs terwijl ik in de rij stond, maar dat duurt niet lang. En de bougies roken niet meer. Dus ik ga de temperatuurklep vervangen door een nieuwe. En heel erg bedankt, Frito.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21211 door handmatig-mechanisch
Ik neig meer naar de temperatuurklep, want als de auto opwarmt, gaat de elektrische ventilator heel zachtjes aan. Aan de andere kant, als ik de klep loskoppel, start de elektrische ventilator op normale snelheid. Hoewel ik er wel aan twijfel, aangezien die klep nieuw is. Wat de MAP betreft, ik heb er een geleend en die doet hetzelfde. Natuurlijk, sinds ik de lambdasonde en de IAC heb vervangen, treedt de storing niet meer continu op. Hij is een paar keer defect geweest, zelfs terwijl ik in de rij stond, maar dat duurt niet lang. En de bougies roken niet meer. Dus ik ga de temperatuurklep vervangen door een nieuwe. En heel erg bedankt, Frito.