Zoek MDM

Bulletin

Fiat Stilo 1.8 16v veiligheidsfout

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21110 door handmatig-mechanisch
Veiligheidsstoring Fiat Stilo 1.8 16v. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Goedenavond, kan iemand mij helpen? Ik heb een Fiat Stilo 1.8 16v die niet start en de melding "voertuigveiligheidsfout" verschijnt. Ik woon in Ecuador en er zijn hier maar 3 Fiat Stilo's verkocht, dus er is geen garage waar ik terecht kan. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21143 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Veiligheidsfout Fiat Stilo 1.8 16v
Er verschijnt een slot, of er verschijnt een code of er is een beveiligingsfout. Controleer eerst, als u iets aan de auto aan het repareren of repareren bent, de aarde van de computer en controleer of er geen positieve stroom op die aarde staat. Zo niet, dan start de auto nooit op.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21144 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Veiligheidsfout Fiat Stilo 1.8 16v
Of kijk ook of er stroom door de spoel loopt en of de brandstofpomp aanslaat. Als dit niet het geval is, ontbreekt er dan een aardingsdraad of zit er een aardingsdraad los?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21163 door handmatig-mechanisch
Bedankt bro, je weet dat de deurbediening bij mij ook niet werkt, zou dat dezelfde reden kunnen zijn?
Ik ga de grond controleren. Als er iets nieuws is, laat het me dan weten. Heel erg bedankt voor het advies.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21165 door handmatig-mechanisch
Om dezelfde reden, mijn vriend. Hier in Venezuela rijdt een Fiat, maar als ik me niet vergis, is die motor een 1.6 16V, wat neerkomt op 5 volt. Dat is een gebrek aan massa, of de massa is positief, en zolang die positief is, wordt hij geblokkeerd door de code. Probeer de massa van de computer te verwijderen, sluit dan een directe massa aan op de accu en kijk of hij aangaat.