Zoek MDM

Bulletin

MITSUBISHI KATANA L200 ELEKTRISCH PROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21102 door handmatig-mechanisch
MITSUBISHI KATANA L200 ELECTRICAL PROBLEM Gepubliceerd door manual-mecanica
IK ZEG JE DAT DE WAARSCHUWINGSLAMPJES VAN DE CONTACTEN NIET AANGAAN (ACCU, OLIE, ETC.) WANNEER JE HET CONTACT OP HET PLAATWERK ONTSTEKT, VEROORZAAKT DIT PROBLEMEN MET HET LADEN, OMDAT ALS HET ACCULAMPJE NIET AANGAAT, HET CIRCUIT NIET SLUIT EN DE DYNAMO NIET LAADT, DE ZEKERINGEN IN GOEDE STAAT ZIJN, DE WAARSCHUWINGSLAMPJES NIET DOORBRANDEN... WAT KAN DIT PROBLEEM ZIJN??? IK ZOU HULP OP PRIJS STELLEN

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21111 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MITSUBISHI KATANA L200 ELECTRICAL PROBLEM
Je zekering werkt, maar je zegt niet of je stroom hebt. Wees voorzichtig als je geen stroom hebt, plaats er dan een door hem uit een andere zekering te halen en als hij werkt, laat het me dan weten. Hoogachtend, DE GELIEFDE MEESTER

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21122 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MITSUBISHI KATANA L200 ELECTRICAL PROBLEM
ALLES HEEFT STROOM, WAT GEBEURT IS DAT DE DEKSEL VAN DE ZEKERINGKAST NIET HEEFT EN ER STAAT NIET OP WELKE ZEKERING HET CIRCUIT BEHEERST, DAAROM KAN IK NIET ZIEN WAT HET PROBLEEM IS... BIJ VOORBIJGANG BEDANKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21126 door handmatig-mechanisch
Controleer, met het dashboard verwijderd, of er accu- en ontstekingsspanning op de kabelboom van het dashboard staat. Als er spanning is, controleer dan op corrosie op de rails van het dashboard. Als het digitaal of elektronisch is, is het ingewikkelder, maar soms helpt het om de draden te aarden met een testlampje (niet echt aan te raden). Soms helpt het om te zien of het dashboard werkt. Ik had een soortgelijk probleem met een Frontier, maar die was overstroomd. Ik moest met een mes schrapen waar ik vermoedde dat corrosie de rails had weggevreten en vervolgens de beschadigde rails repareren. Als het elektronisch was, zou het een ontbrekende aardingspen kunnen zijn. Ik zou de polen moeten controleren met het schema en meten of er spanningsval is op de aardings- en stroomkabels.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21390 door handmatig-mechanisch
Vriend, jouw fout is vrij eenvoudig op te lossen. Helaas ken ik je apparatuur niet goed, maar ik kan me voorstellen dat het een motorfiets is. Ik weet ook niet of het jouw fout is of die van een klant. Als het jouw fout is, zoek dan gewoon naar een ontstekingsstroom en sluit die aan op de positieve pool van een van de indicatoren, bijvoorbeeld de laad- of oliepool. En als het die van een klant is, zul je harder moeten werken. Controleer je contactslot, zorg ervoor dat de ontstekingsstroom werkt, en zo ja, of al je zekeringen in orde zijn. Is je lijn onderbroken door vuil of een gesulfateerde connector? Controleer de kilo's. Elektriciteit, mechanica en elektronica zijn geen toverkracht; je moet gewoon goed opletten.