Zoek MDM

Bulletin

verschil tussen normaal vet en homokineetvet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21070 door handmatig-mechanisch
tussen vet homokineetvet
Omdat het vakantie is en ik al een goede heb om de remblokken te controleren, ga ik de boel demonteren om te controleren en het blijkt dat ik, omdat ik geen ander vet bij de hand had, grafietvet voor de homokinetische koppeling op de lagers heb aangebracht. Mijn vraag komt voort uit het feit dat het vet dat ik had groenachtig was. Kan dat problemen opleveren?

:(
Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21082 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Verschil tussen normaal vet en homokineetvet
Kijk, lagervet versus hominetisch vet is anders, maar meer wat betreft temperatuurtolerantie en chemische eigenschappen. Het beste is rood of groen voor lagers, omdat er veel wrijving is. Maar hoe dan ook, het is beter om welk type vet dan ook te hebben dan om het niet te hebben hahaha, vervang het voor de veiligheid, was de lagers met bier en doe er nieuw vet in en dat is alles, het kan geen kwaad, als je hetzelfde vet laat zitten, werkt het nog steeds, maar de levensduur wordt er alleen korter.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21086 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Verschil tussen normaal vet en homokineetvet
Bedankt Kikemec, ik ga meteen het andere vet kopen om het vet op de lagers te vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21095 door handmatig-mechanisch
Daarom zijn we hier, mijn vriend, geen probleem.