Zoek MDM

Bulletin

centrale vergrendeling Corsa 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21028 door handmatig-mechanisch
Centrale vergrendeling Corsa 2003 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn Corsa heeft de volgende storing:
Als ik de deuren met de sleutel sluit, werkt het systeem wel, maar de rechterachterdeur gaat niet dicht en moet ik hem handmatig sluiten. Het vreemde is dat het soms wel en soms niet werkt. Ik heb de zekeringen en de bestuurdersdeur gecontroleerd in de veronderstelling dat daar de storing zit, maar het probleem blijft hetzelfde. Ik moet de deur die niet werkt demonteren, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik denk dat daar het probleem niet ligt. Ik denk dat het in de regelmodule zit, maar ik weet niet waar die module zit. Als iemand de storing weet, zou ik daar heel blij mee zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21033 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Centrale vergrendeling Corsa 2003
Demonteer de achterdeur en kijk naar de kabel die de centrale vergrendeling vasthoudt, die met een schroef vastzit. Deze kabel raakt normaal gesproken los of breekt en moet vervangen worden. Volgens jou werkt hij echter soms wel en soms niet, dus hij moet los zitten. Met vriendelijke groet en veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21076 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Centrale vergrendeling Corsa 2003
Het klopt, gewoon dat hendeltje verstellen en klaar. Het gebeurt vaak, vooral bij Corsa's, omdat het systeem verschrikkelijk is. Om je vraag te beantwoorden: dit gebeurt soms omdat het afhankelijk is van de uitzetting van het materiaal door de omgevingstemperatuur.