Zoek MDM

Bulletin

Seat Inca 1.9 diesel 2000 start niet als hij warm is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #21007 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal.
Ik heb een klein probleem met mijn Seat Inca. Hij start niet als hij warm is (soms wel), en als hij niet start, moet ik ongeveer 20 minuten wachten voordat hij start. Wat zou het kunnen zijn en wat zijn de reparatiekosten?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #21018 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Seat Inca 1.9 diesel 2000 start niet als hij warm is.
mmmm dit probleem van het starten terwijl het warm is, is een beetje ingewikkeld omdat er verschillende dingen aan de hand kunnen zijn, maar ik had een soortgelijk geval en het probleem was de startmotor die, als hij warm was, zijn weerstand verhoogde en ook minder vaak draaide dan hij zou moeten doen als hij koud was, dit is niet zichtbaar met het blote oog, maar het was effectief en het werkte, hier in Chili kostte het 70.000 duizend pesos, veel succes

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21049 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Seat Inca 1.9 diesel 2000 start niet als hij warm is.
Hoi Azpil. Je hebt ons niet verteld wat voor rook je krijgt bij het starten. Nog iets, probeert hij af te remmen door middel van compressie wanneer je de motor start met de startmotor? Controleer in ieder geval de inspuittiming, klepkalibratie, brandstofretour en het luchtfilter. Succes,
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21055 door handmatig-mechanisch
Hallo. Bedankt voor de reacties, maar ik heb gehoord dat het een plaat onder het stuur zou kunnen zijn die als brug fungeert tussen de ontsteking en de pomp. Het spijt me, maar ik kan de monteur niet zijn:(

. Zodra ik de storing heb gevonden, laat ik het je weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden #21107 door handmatig-mechanisch
DIT PROBLEEM LIJKT TE WORDEN VEROORZAAKT DOOR RELAIS 109, DAT ZICH BOVEN DE ZEKERINGKAST BEVINDT. VERANDER DIT OF OVERBRUG HET CONTACT OM ER ZEKER VAN TE ZIJN, MAAR HET IS EEN VEELVOORKOMENDE STORING.