Zoek MDM

Bulletin

Opel Monterey 3.1 uit 94

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2096 door handmatig-mechanisch
Opel Monterey 3.1 uit 94 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een klein probleem met mijn auto. Als ik de airconditioning aanzet, gaat het toerental niet omhoog. Voorheen ging de auto wel omhoog als ik hem aanzette, maar nu niet meer. Weet iemand waar dit probleem vandaan komt? Het zou heel fijn zijn als iemand me kon vertellen waar de knop naast de knop om de elektrische antenne uit te klappen voor is. Met vriendelijke

groet en alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2105 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Monterey 3.1 uit 94
Ik weet niet hoe het met die knop zit, maar ik zal je wel vertellen over de airconditioning.

Die auto heeft een magneetventiel dat een doorgang opent naar een kleine vacuümkamer in de injectiepomp. Als hij niet accelereert, moet je controleren of hij wel stroom krijgt wanneer je op de knop drukt. Als hij opengaat, of als hij vastloopt, waardoor er geen lucht meer van de kamer naar de vacuümpomp kan stromen, moet je controleren of de vacuümkamer zelf, die zich in de injectiepomp bevindt, een geperforeerd membraan heeft.

Het kan geen kwaad om ook alle dunne plastic slangetjes die door de motor lopen te controleren, voor het geval er eentje kapot of los zit, en daar zit het probleem.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.