Zoek MDM

Bulletin

Daewoo lanos 1.5 soch 2000 start niet.... help...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20916 door handmatig-mechanisch
Daewoo Lanos 1.5 soch 2000 start niet.... help... Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen heren:
een paar dagen geleden merkte ik dat de accu van de auto leegliep en dat er geen zekering doorsloeg. Ik heb de dynamo gecontroleerd en ontdekte een defecte gelijkrichter. Omdat deze meer dan 10 jaar oud was, besloot ik een nieuwe te plaatsen. Helaas startte de auto niet toen ik de nieuwe dynamo plaatste. Ik heb de oude dynamo teruggeplaatst om te kijken of het de nieuwe dynamo was, maar ook die startte niet. Ik hoor de brandstofpomp wel, maar er lijkt geen vonk te zijn. Misschien heb ik wat draden verplaatst, maar alles lijkt op zijn plaats te zitten. Hoe controleer ik of het signaal de bobine bereikt? De positiesensor. Heeft iemand het schema van de ontsteking? Help,

alvast bedankt.:onzeker:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20990 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo Lanos 1.5 soch 2000 start niet.... help...
Je moet eerst de connector controleren die naar de bobine gaat. Als de auto eerst startte en nu niet meer, denk ik niet dat het een probleem is. Misschien ben je de kabel van de sensor vergeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21005 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo Lanos 1.5 soch 2000 start niet.... help...
Bedankt!
De sensorconnector zat los. Het leek er op het eerste gezicht niet op, maar toen ik hem bewoog om te controleren of hij wel goed vast zat, schoot hij los.

Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21016 door handmatig-mechanisch
Dat is waar we voor zijn, mijn vriend, wanneer je maar wilt