Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een ipanema

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20863 door handmatig-mechanisch
Ik heb een Ipanema Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Ipanema en ik kan de handleiding niet vinden omdat ik een elektrisch probleem heb dat ik niet kan oplossen. De handleiding ontbreekt, omdat ik in mijn auto geen onderdeel heb dat uitlegt waar elke zekering en elk relais voor dient. Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20887 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een Ipanema
Het is makkelijker als u ons vertelt welk probleem u heeft, zodat we kunnen zien of we u kunnen helpen. U kunt alle zekeringen controleren met behulp van een tester, en de relais zijn niet talrijk, eerlijk gezegd zouden er niet meer dan 4 of 5 moeten zijn. U kunt ze in ieder geval met dezelfde tester controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21029 door handmatig-mechanisch
Hallo, mijn probleem is dat de brandstofpomp niet werkt als ik hem de hele nacht stil laat staan. Ik moet een paar keer een zekering loskoppelen en weer aansluiten om hem te laten werken. Diezelfde zekering zorgt ervoor dat het computerlampje aan en uit gaat wanneer ik hem aan- en afkoppel. Dan werkt de pomp de hele dag. De relais zijn nieuw en gekocht via catalogi, en de pomp is ook nieuw. Alle hulp zou me enorm helpen. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21030 door handmatig-mechanisch
Hallo, mijn probleem is dat de brandstofpomp niet werkt als ik hem de hele nacht stil laat staan. Ik moet een paar keer een zekering loskoppelen en weer aansluiten om hem te laten werken. Diezelfde zekering zorgt ervoor dat het computerlampje aan en uit gaat wanneer ik hem aan- en afkoppel. Dan werkt de pomp de hele dag. De relais zijn nieuw en gekocht via catalogi, en de pomp is ook nieuw. Alle hulp zou me enorm helpen. Alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #21035 door handmatig-mechanisch
begin met het controleren van de verbinding die achter het pistool zit, het kan zijn dat de kabel geen goed contact maakt met de zekering en bij het achtereenvolgens aansluiten en loskoppelen totdat hij contact maakt, werkt de brandstofpomp, anders controleer je 's ochtends hoeveel stroom de brandstofpomp heeft met een tester (12 Volt) en maak je contact zonder iets aan de zekering te doen (het is vooral belangrijk om de zekeringhouder niet te demonteren), in het geval dat je geen spanning hebt (12 Volt) moet je de verbinding van de zekeringhouder wel of niet controleren. dit is meer dan wat dan ook een veelvoorkomend probleem van slechte verbinding of beschadigde bedradingB) B) , maar niets om je zorgen over te maken in het geval van het lampje, het kan alleen te wijten zijn aan het feit dat er geen brandstofdruk in de leiding is (als je geen tester hebt, controleer dan met een ander persoon (met de hand) op deze manier, de een bij het stuurwiel die contact maakt en de ander bij de pomp, de een zal de sleutel omdraaien (zonder de motor te starten) en de ander zal luisteren naar het geluid van de pomp (meestal klinkt het 3 tot 5 seconden voordat hij start) om te controleren of de pomp werkt, als dat zo is, hoeft alleen nog de druk in de brandstofleiding te worden gecontroleerd met een manometer.B) B)
je moet ook de relais controleren (allemaal als je niet weet welk het brandstofpomprelais is).;) ;) ;)