Zoek MDM

Bulletin

pointer city 2005 is getrokken

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2084 door handmatig-mechanisch
Pointer City 2005 is schokkerig Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Pointer uit 2005 en hij is afgesteld, maar hij blijft schokken. Kan iemand me helpen? Ik wil ook graag weten wat het aanhaalmoment van de kopbouten is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2123 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pointer City 2005 schokken
Ik zie dat je een probleem hebt met je wijzer. Viel er voor de afstelling iets mis? Zo ja, controleer dan of de ontstekingstijdstip correct is. Als dat zo is, controleer dan de bougies om te zien of alle cilinders goed ontsteken. Als er iets misloopt, controleer dan de bougiekabels om te zien of ze een goede vonk hebben of dat er geen beschadigingen zijn. Als ze correct zijn, controleer dan of de injectoren schoon zijn. Als ze goed werken, denk ik dat we het hebben over een dieperliggend probleem in je motor, zoals oververhitting, een ontvlamde klep, of geen goede compressie, enz. Het aanhaalmoment voor die schroeven is 4 stappen: de eerste 30 lbs-ft, de tweede 40 lbs-ft, de derde een kwartslag en de vierde nog een kwartslag. Het vastdraaien gaat met een slakkengang. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor je is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2133 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Pointer City 2005 schokken
Hoe is het met je, PALERMITO? EERST BEDANKT VOOR JE HULP. HET PROBLEEM ZITTE INDERDAAD IN DE DISTRIBUTIEKAP EN DE KABELS. ALS JE JE HULP MISBRUIKT, HEB JE DAN TOEVAL OOK HET AANDRAAIEN VAN DE KAPPEN DIE DE NOKKENAS VASTHOUDEN? WEET JE WAT ER GEBEURT? HET MAAKT EEN KLOPEND GELUID DAT AL EEN JAAR STERKER IS GEWORDEN EN IK DENK DAT HET EEN DUIKER OF EEN KLEP KAN ZIJN. IK WEET HET NIET, DAAROM WIL IK HET CONTROLEREN VOORDAT HET IETS BESCHADIGT. NOGMAALS BEDANKT VOOR DE HULP.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48977 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp: Pointer City 2005: Hulp met IAC-sleutel
Hallo, ik wil graag weten of iemand het elektrische systeem voor de IAC-sleutel heeft.