Zoek MDM

Bulletin

Lambdasonde probleem Ibiza 2003 BBY motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20826 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de lambdasonde van de Ibiza BBY-motor uit 2003
Het probleem is dat de lambdaregeling goed functioneert en de storing slechts sporadisch optreedt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20882 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de lambdasonde van de Ibiza BBY-motor uit 2003
HET WORDT EEN GEBROKEN SIGNAAL OF GEBROKEN KABEL GENOEMD, DAT WIL ZEGGEN DAT HET CONTACT MAAKT EN DAT NIET DOET ALS HET SPORADISCH IS ZOALS U ZEGT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20907 door handmatig-mechanisch
Iets soortgelijks overkwam mij in een Chrysler, maar het was gewoon een defect in een van de connectoren die bij de minste impact losliet. Soms sloot hij echter vanzelf weer aan. Dus toen ik het defect had gevonden, heb ik de connector gerepareerd. En tot op heden, meer dan een jaar geleden, heb ik geen problemen meer gehad. Anders, vervang hem, want de defectfactoren moeten ook overeenkomen met die welke Kikemec heeft genoemd. ;) B) ;) B)
.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #20997 door handmatig-mechanisch
Probleem opgelost, ik heb de sonde vervangen en het probleem is opgelost. Maar het grootste probleem dat ik in dit geval had, en daarom heb ik het aan jullie gevraagd, is dat de geliefde lambdasonde (204,63 euro) veel kost, dus ik moest heel duidelijk zijn over de vervanging. Hartelijk dank allemaal en tot de volgende keer.