Zoek MDM

Bulletin

Golf 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2070 door handmatig-mechanisch
2003 Golf Geplaatst door manual-mecanica
Alleen als ik over een kuil of hobbelige weg rijd, zie ik dat de deur open is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2129 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Golf 2003
:S Ik heb hetzelfde probleem met die deur en de bel is erg irritant. Ik kan me voorstellen dat het een vals contact in een relais is, of zelfs dat alles los zit op het slot. Daar zit een microfoon die aangeeft of de deur open of dicht is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2131 door handmatig-mechanisch
denk erover om een nieuw slot te kopen, het verhaal is dat er binnenin het slot een micro zit die tegen de pal schuurt, degene die je ziet als de deur open is, de pal is bedekt met plastic dat slijt als de micro schuurt en dan krijg je het probleem, ik heb het uit elkaar gehaald, heb gezocht naar onderdelen van het slot maar niets, de oplossing is om er een te kopen en altijd de sloten in te vetten om slijtage te voorkomen, een andere oplossing is om de micro te overbruggen maar je ziet het dan niet meer op het dashboard als de deur opengaat, en het alarm gaat ook niet af en als het de micro is waardoor je de auto instapt, zal de auto na een paar seconden vanzelf sluiten omdat hij niet detecteert dat je de deur hebt geopend.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2132 door handmatig-mechanisch
denk erover om een nieuw slot te kopen, het verhaal is dat er binnenin het slot een micro zit die tegen de pal schuurt, degene die je ziet als de deur open is, de pal is bedekt met plastic dat slijt als de micro schuurt en dan krijg je het probleem, ik heb het uit elkaar gehaald, heb gezocht naar onderdelen van het slot maar niets, de oplossing is om er een te kopen en altijd de sloten in te vetten om slijtage te voorkomen, een andere oplossing is om de micro te overbruggen maar je ziet het dan niet meer op het dashboard als de deur opengaat, en het alarm gaat ook niet af en als het de micro is waardoor je de auto instapt, zal de auto na een paar seconden vanzelf sluiten omdat hij niet detecteert dat je de deur hebt geopend.