Zoek MDM

Bulletin

IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VOOR MIJN RENAULT KANGOO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30812 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VOOR MIJN RENAULT KANGOO
Hallo, goedenavond. Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat het krukastandwiel een inkeping op een van de tanden heeft, wat overeenkomt met het BDP. Sommige riemen zijn voorzien van markeringen voor de krukas en nokkenas, en het timingschema staat op de achterkant. Ik denk dat ik op mijn werk meer informatie heb. Ik zal proberen die morgen naar je te sturen. Houd er rekening mee dat het vervangen van de vaste en spanschoenen niet duur is, en als er een vastloopt, is de schade ernstig. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30835 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VOOR MIJN RENAULT KANGOO
Hallo, kijk, op het vliegwiel van de motor zit een markering, een lijn die je moet vergelijken met de markering op de doos die het laatst in de normale draairichting van de motor zit. Wanneer je deze markering vergelijkt, zie je dat er daarna een halve cirkel op het vliegwiel is gemaakt die je kunt zien wanneer je de lijnen vergelijkt. En wat je ook in gedachten moet houden, is dat het aantal tanden tussen de pomp en de nokkenas 31 is voor de F8Q en 19 voor de K9K.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.