Zoek MDM

Bulletin

IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VOOR MIJN RENAULT KANGOO

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20574 door handmatig-mechanisch
IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VAN DE RENAULT KANGOO Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag, ik moet de distributieriem van mijn Renault Kangoo laten afstellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20576 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VOOR MIJN RENAULT KANGOO
Goedemiddag,

Om de distributieriem van een Renault Kangoo af te stellen, moet u de merktekens op de riem afstemmen op de punten op de nokkenas, krukas en brandstofinspuitpomp (bij dieselmotoren).

Voor meer informatie kunt u het motortype opgeven, zodat ik u het aantal tanden op de riem tussen elk punt kan geven.

Met vriendelijke groet,

Bernardo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20669 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB EEN AFSTELLING NODIG VOOR MIJN RENAULT KANGOO
Hallo Bernardo, kijk, de motor is een 1.9 diesel. De punten hierboven zijn oké, maar die hieronder weet ik niet of het de hoogste of de laagste is. Dat is waar het me niet lukt. Kunt u me alsjeblieft helpen? Heel erg bedankt.
Guillermo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20670 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen.

Kunt u mij het motortype vertellen, aangezien de 1.9 Diesel zowel F8Q als K9K kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Bernardo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30808 door handmatig-mechanisch

befeba schreef: Goedemorgen,

Kunt u mij het motortype vertellen, aangezien de 1.9 Diesel F8Q of K9K kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Bernardo

Hoi Bernardo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn motor is de F8Q en de brandstofpomp en krukastandwielen hebben geen spie, waardoor ze wild ronddraaien. Je zou me een groot plezier doen als je me zou kunnen vertellen hoe ik deze verdomde distributie precies kan afstellen. Alvast bedankt, met vriendelijke groet.