Hallo, ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Nicolas en ik zou graag willen weten of iemand me kan helpen met het probleem dat ik heb met een R19 single-point injectiemotor die ik een maand geleden heb gekocht. Het probleem is als volgt:
de auto rijdt prima, maar plotseling, zonder duidelijke reden, slaat hij af, alsof hij geen vermogen of benzine meer heeft. Als ik het contact uitzet en weer start, loopt hij perfect, alsof de storing er nooit is geweest. In het begin gebeurde het maar één keer per dag, en bij lage snelheden. Nu, de laatste tijd, gebeurt het heel vaak, zowel bij hoge snelheden als bij lage snelheden (hoge snelheden bij 120 km/u). Soms zet ik het contact uit en start ik hem weer, maar dan slaat hij nog steeds af en moet ik hem meerdere keren uit- en weer aanzetten. Maar daarna rijdt hij weer uitstekend, alsof er nooit een storing is geweest. Het is de eerste keer dat ik een automatische injectie heb, dus ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik zou alle informatie op prijs stellen. Alvast bedankt.