Zoek MDM

Bulletin

rammelen in de transmissie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2043 door handmatig-mechanisch
Transmissie rammelt
Ik heb een beetje een kapotte transmissie, de linker- en rechtergewrichten zijn niet zo slecht, maar de invoer van de transmissie naar de versnellingsbak zit een beetje los en rammelt als hij over een hobbel rijdt, wat moet ik doen, ze accepteren of ze vervangen door gerepareerde exemplaren die 80 euro per stuk kosten, ik heb ook de synebloc op de armen vervangen en ik moest de besturing uitlijnen, het kostte me 25 euro en ze hebben het helemaal niet goed gedaan omdat de auto meer dan nodig naar rechts draaide en ook sneller achteruit reed, kwam dat omdat ze de besturing niet goed hadden gecentreerd of omdat ze de schroef voor de vloeistofregeling niet goed hadden afgesteld?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2066 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Transmissie rammelt
Esmeralda, over welke auto hebben we het precies?

Nog iets, over welke olieregelschroef heb je het? Als de auto naar de ene of de andere kant trekt of moeilijker de ene kant op draait dan de andere, ligt dat meestal aan de stuurgeometrie, die niet goed is afgesteld.

Het zou kunnen dat je een defect stuur hebt, maar het zou wel heel toevallig zijn als je bij de garage bent en het stuur gewoon kapot gaat, toch?

Wat betreft de versnellingsbak, daar heb je zelf al antwoord op gegeven. Het is beter om ze te vervangen door gerepareerde exemplaren, want met speling in de spiebanen kan het minste wat er kan gebeuren zijn dat je de spiebanen van de versnellingsbak breekt, en dat zou echt een lachertje zijn...

Proost!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2115 door handmatig-mechanisch
Sorry dat ik het niet goed heb uitgelegd, Ibiza-Cordoba, de besturing van de auto was gecentreerd toen de Cineblocks werden vervangen, hij reed niet goed in bochten, de rechter schokdemper was erg verzonken, maar hij was niet kapot, de schokdempers zijn vervangen en omdat de centrering werd gedaan met de schokdemper verzonken, nu hij zijn normale hoogte heeft, is de besturing niet meer goed, ik denk dat ik hem zelf beetje bij beetje ga proberen te centreren, anders zou het goed zijn om, voordat ik hem centreer, er gebruik van te maken en de besturing te veranderen, groeten en bedankt voor de moeite, oh een verduidelijking over de bijnaam is niet dat ik een meisje ben, wat niet slecht zou zijn als die er was, maar dat de pagina mijn naam of mijn e-mailadres niet heeft geaccepteerd, dus ik moest een account openen met de naam van mijn film, dus mijn bijnaam zou boyfriend-esmeralda kunnen zijn, hehehe bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2122 door handmatig-mechanisch
Ik weet dat je geen meisje bent! Meisjes maken hun handen niet vies in auto's... hahaha.

Groetjes, en ga niet experimenteren. Neem hem mee om de parallellen te tekenen, anders maak je er een puinhoop van.

Trouwens, heb je al iets geschilderd met het nieuwe pistool?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 6 maanden geleden #2141 door handmatig-mechanisch
heyyyyyyy hoe kon je je het geweer herinneren jajjjaj, ik was verrast, nou ja, daar ben ik ook mee aan het experimenteren, met een slechte verf Ik schilder de dingen die ik zie al in zeer slechte staat, laatst heb ik wat tractorvelgen geverfd, nu repareer ik een roestige landbouwtrailer, plak er wat lapjes op en dat is het, laten we eens kijken hoe het uitpakt....ejjejejj nu weet ik hoe het uitpakt jajjaj nou, groeten en bedankt megabeat voor het verdragen van de domme vragen van de nieuwelingen, maar laten we eens kijken of ze beseffen dat problemen hier niet worden opgelost, alleen begeleiding kan worden gegeven, dat ze de problemen zelf moeten oplossen, nou ja, in ieder geval aanmoediging voor iedereen die vastzit.... hehehe