Zoek MDM

Bulletin

Ik heb problemen met Daewoo Lemas

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20332 door handmatig-mechanisch
Ik heb problemen met Daewoo Lemas Geplaatst door manual-mecanica
De motor liep, ze hebben hem opnieuw afgedicht en de pakking is doorgebrand... Ik heb de cilinderkoppakking vervangen en nu start hij helemaal niet meer. De timing is perfect, de vonk bereikt de bougies, de injector spuit benzine en er is geen explosie. Ik heb alles al gecontroleerd en hij start helemaal niet. Ik heb de compressie gemeten. Cilinder 1...70, 2...70, 3 en 4 meten slechts 55,50.
Als u me kunt helpen, zou ik u zeer dankbaar zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20355 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb problemen met Daewoo Lemas
Hallo
, misschien kan ik je helpen. Als je een goede vonk en brandstofinjectie hebt, en de distributie van de riem in goede staat is, is mijn vraag: heeft de motor hydraulische klepstoters? En zo ja, heb je die geprepareerd voordat je ze monteerde? Vertel me...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20358 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb problemen met Daewoo Lemas
HALLO, ALS JE DE COMPRESSIE HEBT GEMETEN, DOE DAT DAN NOG EENS, MAAR VOEG EERST EEN BEETJE OLIE TOE AAN DE CILINDER VOORDAT JE DE COMPRESSIE MEET EN TEST DEZE OPNIEUW. ALS DE COMPRESSIE STIJGT VAN 70 NAAR 150 OF MEER, ZIT HET PROBLEEM IN DE CILINDERS, EN ALS DE COMPRESSIE SLECHTS 30 OF MINDER STIJGT, ZIT HET PROBLEEM IN DE KLEPPEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20370 door handmatig-mechanisch
Dank je wel, beste vriend, ik heb hem al gestart.
Het probleem was dat de compressie in de cilinders erg laag was. Ik heb een beetje olie in elke cilinder gespoten, hem weggesleept en gestart.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20371 door handmatig-mechanisch
De compressie bereikt op alle cilinders slechts 75%, maar ik zal hem even herstellen en toch starten.
Bedankt.