Zoek MDM

Bulletin

stadsland 96 elektrische glazen lift

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19895 door handmatig-mechanisch
Town Country 96 Elektrische Raamheffer Geplaatst door manual-mecanica
Het elektrische raam (bestuurderszijde) van een Chrysler Town & Country werkt niet.
Soms gaat het probleemloos open, soms niet, en zelden gaat het open. Ik moet het handmatig omhoog doen.
Kan iemand me helpen dit te repareren? Is er een handleiding voor?

Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #19922 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Town Country 96 elektrische raamlift
Je weet dat het probleem bij de lift ligt. Je moet de deur openmaken en met benzine (niet te veel) en een borstel de tandwielen en rails waar je glas goed loopt schoonmaken en vervolgens invetten. Ik raad ook aan om olie aan te brengen op de leidingen of kunststof geleiders waar je glas omhoog gaat, dit zal helpen.
Als je knoppen om het glas omhoog en omlaag te brengen al erg vuil zijn, moet je ze verwijderen, loskoppelen en schoonmaken met alcohol of met ---W40-- (een smeermiddel in een spuitbus voor zowel de bestuurders- als de passagierszijde). Dit zijn een paar snelle tips, ik hoop dat ze je helpen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #20320 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Town Country 96 elektrische raamlift
Bedankt,
ik ga onderhoud plegen. Wat raadt u aan voor de liften
, vooral de knoppen? Ze doen vreemde dingen. Soms beweeg ik de knop omhoog of omlaag, maar er gebeurt niets. Ik open en sluit de deur, en het glas rolt naar beneden.
Ik denk dat er een vals contact is. Ik ga op zoek naar het probleem.

Ik voed de motor rechtstreeks om te kijken of hij goed werkt. Zo kan ik het probleem isoleren.

Ik heb hier al een handleiding gedownload die laat zien hoe je de knoppen moet configureren.

Bedankt.
Ik laat je weten wat het probleem was.