Hallo allemaal, mijn naam is Fer en ik ben nieuw op dit forum. Ik heb hier al heel wat gelezen en ik
 vond het erg leuk en interessant. Nou, ik heb echt vreselijke hoofdpijn. Mijn auto maakt een scherp krakend/bonkend geluid wanneer ik begin met accelereren of vertragen, in elke versnelling, en het wordt duidelijker bij lage toerentallen, en nog meer in de eerste versnelling als je zo langzaam rijdt dat je alles kunt horen.
 Meer informatie: bij scherpe of zachte bochten gebeurt er niets, zelfs geen hobbels. In mijn achteruit, als ik tot 3000 toeren ga en hem laat vertragen, krast het alleen maar, het doet echt pijn om te horen.
 Meer informatie met de voorwielen in de lucht bij het links- en rechtsom draaien (met de motor uit) maakt het krakende geluiden die klinken alsof ze uit de versnellingsbak komen en ik maak me grote zorgen omdat ik niet precies weet wat het zou kunnen zijn en hoeveel risico ik loop door zo te rijden...
 hoe dan ook, alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld, trouwens het is een Toledo II 1.9 TDI 110,
 heel erg bedankt