Hallo jongens:
 mijn grote probleem is dat ik een Toyota Corolla 1.3 uit 1991 heb waarvan de temperatuur heel snel stijgt (maximaal 5 minuten) tot halverwege en hij verloor water. Eerst heb ik de waterpomp gerepareerd, hij bleef opwarmen en water verliezen... de monteur heeft de cilinderkoppakking vervangen, hij bleef opwarmen, ik heb hem ergens anders naartoe gebracht waar ze de thermostaat hebben vervangen en de radiator hebben schoongemaakt, ze hebben koelvloeistof erin gedaan en de koelvloeistofdop vervangen, wat slecht was, hij lekte geen water meer en hij bleef opwarmen totdat ik hem op een dag uitzette en het hoorde klinken alsof het kookte en al het water was verdwenen. De tweede monteur kwam nadat hij het had gecontroleerd en opnieuw had gevuld en zag dat er geen water lekte. Hij vertelde me dat het mogelijk was dat de vorige monteur bij het vervangen van de cilinderkoppakking de cilinderkop niet naar de werkplaats had gestuurd (ik weet dat hij dat niet heeft gedaan) en dat dat de oorzaak moet zijn dat de motor kookt.
 Kan iemand me vertellen of deze informatie klopt of dat er een ander probleem is dat niet wordt aangepakt?
 Met vriendelijke groet.