Hallo allemaal, tijdens het surfen op internet kwam ik deze pagina tegen, die erg interessant lijkt. Ik was op zoek naar tips om problemen met mijn auto op te lossen, omdat ik me al een tijdje zorgen maak.
 Ik zou graag van iemand horen die dezelfde auto bezit of die me een oplossing kan geven of wat ik moet doen, aangezien ik garages steeds minder vertrouw.
 Ik merk al een tijdje dat als de auto koud is en ik voor een stoplicht stop, hij begint te schokken alsof er iets mis is, maar dan loopt hij perfect. Ik heb hem in de motor laten zetten, maar ze kunnen niets zien. Ik heb de distributieriem vervangen bij 120.000 km, samen met de waterpomp, en ik heb gemerkt dat hij antivries verbruikt. Ik ben naar de garage geweest, maar ze kunnen niets zien. Dit is mijn verhaal en mijn ervaring met mijn auto. Kan iemand me helpen?
 Ik wil ook de grille aan de voorkant vervangen, die een verchroomd kunststof onderdeel heeft, en ik wil hem zelf vervangen, maar ik kan geen handleiding vinden om hem te vervangen.
 Op dit moment is dit wat er met me aan de hand is. Ik hoop dat een welwillende en deskundige ziel me advies kan geven over wat het beste is voor mijn auto.
 Groeten allemaal, en ik kijk uit naar je reactie.
 Angel Garrido