Zoek MDM

Bulletin

Ranger 2001 Presentatie en Help

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #1963 door handmatig-mechanisch
Ranger 2001 Presentatie en Help Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, groetjes allemaal. Ik ben nieuw op deze pagina en wil graag contact opnemen met wat vrienden om een aantal mechanische problemen te bespreken.

Ik heb een paar dagen geleden een Ranger uit 2001 gekocht, maar ik had niet gemerkt dat wanneer ik de richtingaanwijzer gebruik en rijd, de snelheidsmeternaald op dezelfde manier beweegt als de richtingaanwijzers. Ik weet niet waar de storing zit of of er kortsluiting is.
Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Cilindrito.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #1965 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp Re: Ranger 2001 Presentatie en Help
Welkom op het forum, maat. Ik heb een vraag. Je noemt de richtingaanwijzerbediening toch een richtingaanwijzer?

Het probleem waar je het over hebt, lijkt in het instrumentenpaneel zelf te zitten en bestaat uit een kortsluiting in de printplaat achter het instrumentenpaneel.

Dus wanneer je de richtingaanwijzer gebruikt, loopt de stroom van het ene spoor naar het andere, wat dit effect veroorzaakt, aangezien de snelheidsmeter ook elektronisch is. Het kan echter ook iets anders zijn, zoals meerdere lampjes die tegelijk met de knipperlichten branden.

Demonteer het instrumentenpaneel en controleer op ongewone kenmerken of defecten in de stekkerverbindingen erachter.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.