Zoek MDM

Bulletin

Verlichting in de verwarmingsconsole van de Honda Civic uit 1992

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 7 maanden geleden #1940 door handmatig-mechanisch
Weet iemand hoe ik bij de lampjes op het bedieningspaneel van de verwarming/airco van een Honda Civic 3-deurs uit 1992/95 kan komen? Ze zijn doorgebrand en ik kan er niet bij vanuit het dashboardkastje of door de radio te verwijderen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3128 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Verwarmingsconsoleverlichting Honda Civic 1992
De lampjes van de verwarmingsconsole zitten direct onder de radio. Je moet eerst het afdekplaatje onder de console verwijderen, waar het stopcontact zit. Door de verwarmingsconsole een beetje te demonteren, vind je de lampjes, maar ze zijn erg klein. De voetjes zijn zwart en je kunt ze eruit halen met een halve draai.

Ik hoop dat dit helpt. Mij is hetzelfde overkomen met mijn Honda Civic.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 10 maanden geleden #4918 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Verwarmingsconsoleverlichting Honda Civic 1992
Hallo, het is ingewikkeld. Ik heb er een paar uit elkaar gehaald. Ik zal het even uitleggen.
Je moet de storingsknop en de klok verwijderen. Daarmee kun je het hele meterframe met de twee centrale luchtuitlaten verwijderen.
Eenmaal verwijderd, zie je in de opening die overblijft een schroef waarmee je het kleine frame waar alle knoppen in zitten, kunt verwijderen. De knoppen en de twee onderdelen voor de temperatuur- en luchtregeling komen eruit door ze uit te rekken, en de knoppen die groen oplichten. En daar zie je de lampjes.