HALLO, ik heb een 307 1.6hdi uit 2006 en ik had een "lage oliedruk". Ik reed met 120 km/u op de snelweg en plotseling klonken er pieptonen en verloor de auto vermogen en remde af. Hoe meer ik op het gaspedaal drukte, hoe meer hij remde. Ik reed naar de vluchtstrook, zette de motor af en startte opnieuw, maar er gebeurde niets. Ik reed door en stopte bij de eerste serviceweg. Toen ik de olie controleerde enzovoort, zag ik niets. Dus ik startte de auto en hij startte niet. De derde keer startte hij wel en ik besloot door te rijden omdat hij naast mijn huis stond. Ik kwam thuis en parkeerde hem op straat. De volgende dag startte ik hem en ging hem wassen. Alles was in orde. Na het wassen startte hij niet, opnieuw, 8 keer of meer. Ik weet het niet. En hij startte. Ik ging naar huis omdat de werkplaats gesloten was omdat het middag was en ik parkeerde in de garage. De volgende dag startte hij niet, hij was stuk. De sleepwagen kwam en bracht hem naar de werkplaats en de volgende dag bellen ze me vanuit de OFFICIËLE PEUGEOT SERVICE werkplaats (IK HEB DE FACTUUR) dat ze het BUDGET € 2.990 hebben (TURBO, DISTRIBUTIE, ETC ....), IK GA NAAR DE WERKPLAATS EN VERTEL HEN DAT IK HET NIET WIL REPAREREN EN HET VOERTUIG NAAR EEN ANDERE OFFICIËLE SERVICE WIL STUREN, MAAR DEZE KEER IS EEN VERRASSING "" ZE BELLEN MIJ EN VERTELLEN DAT HET BUDGET AL KLAAR IS, € 366 MOTORZEKERINGENPANEEL (IK BEN GEK EN TWIJFEL OF HET ECHT KAN ZIJN, IK DENK DAT IK GA WACHTEN TOT HET GEREPAREERD IS VOORDAT IK IETS MEENEEM EN HET VIER, HET IS AL GEREPAREERD € 366,43 EN IK HEB IETS MEEGGENOMEN, EN NU WEET IK NIET OF IK Ik zou de klantenservice van Peugeot moeten bellen en ze me laten uitleggen waarom een officiële dealer me € 2.990 rekent en bij een andere € 366. Zijn er ook dealers die oplichters zijn? Ik laat de vraag hier. Ik hoop dat het helpt. Bedankt.