Zoek MDM

Bulletin

Een 4JA1T-motor aanpassen aan een Amerikaanse Isuzu Rodeo...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden - 14 jaar en 8 maanden geleden #19052 door handmatig-mechanisch
Vrienden, ik heb een Isuzu Rodeo Americana uit 2004, een 3,2 liter Isuzu 6VD1 V6 benzinemotor. Zoals jullie weten is de benzineprijs torenhoog en ik overweeg om de motor te vervangen door een 2,5 liter Isuzu 4JA1T diesel. Ik zou graag willen weten wat jullie aanraden... of het haalbaar is om hem te vervangen met alles erop en eraan, inclusief de transmissie...
Of als jullie iemand kennen die deze verandering heeft gedaan...
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn...
Uit Honduras... je vriend Carlos...B)
Laatst bewerkt: 14 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19053 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Aanpassen van een 4JA1T-motor in een Amerikaanse Isuzu Rodeo...
Hallo collega van de 4 wielen, je ziet het probleem is dat ik denk dat je geen problemen zult hebben met het aanpassen van de motor en de versnellingsbak, maar het probleem tussen aanhalingstekens is het probleem van de kleppen die deze motor heeft om de turbo, het gecontroleerde depressiesysteem, EGR, turbulentiecontrole te regelen indien gemonteerd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19096 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Aanpassen van een 4JA1T-motor in een Amerikaanse Isuzu Rodeo...
Bedankt, Pollilla, maar denk je dat de turbo een probleem zal zijn bij het aanpassen? Collega's, ik heb meer informatie nodig...