Zoek MDM

Bulletin

Waarschuwing voor automatische transmissie Optra 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19705 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Waarschuwing over automatische transmissie Optra 2007
Hartelijk dank, mijn vriend. Sorry voor de late reactie. Kan ik de sensor zelf vervangen en waar zit die?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19707 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Waarschuwing over automatische transmissie Optra 2007
Goedenavond; 1 Laat uw voertuig controleren bij een dealer, voer een proefrit met hen uit om de storing en het gedrag van het voertuig te identificeren. Zij zullen aan de hand van de scanner vaststellen welke foutcodes worden geregistreerd en wat de oorzaak is van het slechte gedrag van uw voertuig. De transmissieolie moet door hen worden vervangen, omdat dit voertuig een SPECIALE olie heeft. Het is niet zomaar een transmissieolie: niet op merk, niet op waarde of op kleur, maar op de EIGENSCHAPPEN WAARAAN DEZE MOET VOLDOEN om zijn functie te kunnen vervullen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19724 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor de aanbeveling. Ik heb gecontroleerd of de transmissievloeistof synthetisch is en aan een bepaalde specificatie voldoet.