Zoek MDM

Bulletin

Temperatuur van een Pontiac Grand Am

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18812 door handmatig-mechanisch
Temperatuur van een Pontiac Grand Am Gepubliceerd door manual-mecanica
Mijn auto is een Grand Am uit 2000 met een 3,4-liter motor. De ventilatoren draaien bij hoge temperaturen. Ik wil graag weten of dit normaal is. Ze hebben de temperatuursensor vervangen en het probleem is nog steeds hetzelfde. Ze hebben een nieuwe thermostaat geplaatst en het probleem is nog steeds hetzelfde. Kan iemand me vertellen wat er mis is?

Alvast bedankt.:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18816 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Temperatuur van een Pontiac Grand Am
HET LIJKT DAT DE TEMPERATUUR VAN DEZE MOTOREN 105 GRADEN CELSISCH IS. Er zijn momenten dat de markering meer dan de helft bereikt. Dat is normaal, maar met een scanner of thermometer kunt u controleren of de temperatuur de eerder vermelde waarde niet overschrijdt. Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18836 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Temperatuur van een Pontiac Grand Am
Dat is normaal, want die auto's functioneren bij zeer hoge temperaturen van 40 tot 42 graden Celsius. Ook de Malibu, de Venture en andere Pontiac-voertuigen functioneren bij zulke hoge temperaturen, maar er gebeurt niets.