Zoek MDM

Bulletin

snelheidssensor op Ford Transit, hulp

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18763 door handmatig-mechanisch
Ford Transit snelheidssensor, hulp. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Ford Transit 2.2 TDCI 85 pk uit 2006 en ik kan de snelheidssensor niet vinden. Ik heb de versnellingsbak van boven naar beneden gereden en het enige wat ik vond, was de krukassensor. Zelfs als hij verwijderd is, start hij niet. Kunt u me helpen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18770 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: snelheidssensor op Ford Transit, hulp
Hallo, ik zie het, ik meen me te herinneren dat je bij dat model de zijsteun van de motor moet verwijderen en dat deze net onder de steun zit. Als je de motor dwars monteert, moet je de accusteun verwijderen. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18777 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: snelheidssensor op Ford Transit, hulp
Als u ABS hebt, ontvangt u het signaal van deze sensoren waarschijnlijk via de CAN-bus.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18781 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor uw antwoord. Hij heeft geen ABS, maar het grappigste is dat zelfs de Ford-monteur hem niet kan vinden. Dus als iemand iets weet of een probleem heeft gehad, laat het me dan weten. Ik ben zelfs bang geworden omdat een andere Ford-rijder me vertelde dat het in de transmissie zit en dat het verwijderd zou moeten worden om erbij te kunnen. Klopt dat? Het klinkt alsof ze me proberen op te lichten, zou dat kunnen? Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18782 door handmatig-mechanisch
De accu zit onder de bestuurdersstoel, maar ik heb nog niet gekeken waar hij zit, onder de beugel. Ik zal het morgen aan de monteur vertellen. Heel erg bedankt allemaal. Ik hoop dat ik morgen kan zeggen dat het gerepareerd is, hoewel ik er geen hoop op heb. Echt bedankt allemaal.