Zoek MDM

Bulletin

pt cruiser, 2.4l waterpompband loopt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18730 door handmatig-mechanisch
PT Cruiser, 2.4L waterpomp riem loopt Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden! Ik vertel jullie dat ik voor mijn vrouw een PT Cruiser stationwagen uit 2003 heb gekocht. Een van de riemen begon te piepen, en als monteur van beroep heb ik dat gecontroleerd. Ik merkte dat de riem die over de waterpomp, spanrol, krukaspoelie en aircocompressor loopt, niet goed uitgelijnd was op de poelie van de waterpomp. Ik heb de spanrol losgedraaid, maar hij begon weer te bewegen. Ik heb hem drie keer versteld en hij was niet goed uitgelijnd. Hij komt er niet af, maar een van de lijnen steekt uit de geleider. Mijn vraag is: is het de spanrol of de poelie van de waterpomp? Als iemand dezelfde ervaring heeft gehad, zou ik jullie hulp zeer op prijs stellen. Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18731 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: PT Cruiser, 2.4L waterpompriem loopt
Hallo, u ziet
1- verwijder de riem, controleer de axiale en longitudinale speling van de pomp en andere elementen
2- controleer de spanrollen van de poelies en spanners
3- controleer de demper (krukaspoelie), dat het rubber binnenin de poelie niet is gebroken. GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #18768 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: PT Cruiser, 2.4L waterpompriem loopt
Oké, bedankt, ik zal kijken wat je zegt en dan reageer ik. Groeten.