Zoek MDM

Bulletin

PROBLEEM MET CHEVROLET CORSA WIND 94 SINGLE POINT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18748 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET CHEVROLET CORSA WIND 94 SINGLE POINT
BEDANKT VRIEND MIYAGUI, WEL ALS HET OM DE OLIE GAAT, DAT WAS HET. DE OLIE KWAM ZWART UIT BIJ HET VERVANGEN, HET WAS PRAKTISCH NUTTIGER. WE HEBBEN DE OLIE EN HET OLIEFILTER VERVANGEN EN HET PROBLEEM VAN HET KNIPPERENDE OLIE-INDICATORLAMPJE WAS VERWIJDERD. ER WAS GEEN PROBLEEM MEER. EN WAT BETREFT HET AANVOELEN DAT DE MOTOR HALF ONDERSTEUND AANVOELT ALS BIJ HET REMMEN, WEL, HET LIJKT DAT HET PUNT NIET GOED GESYNCHRONISEERD IS EN OOK DE INJECTOR. DIE SPUIT TE VEEL BENZINE IN EN DAT ZORGT ERVOOR DAT HET NIET GOED EXPLODEERT EN DAT HET VERMOGEN VERLOREN GAAT VOLGENS WAT DE MONTEUR ME VERTELT. WEL, IK HOOP DAT DIT IN DEZE DAGEN VERANDERT ALLES WAT ONTBREEKT EN IK ZAL JE VERTELLEN HOE DE CORSA VOORTGANG HEEFT. ALLEREERST, HEEL ERG BEDANKT VOOR AL JE HULP..

DELIS

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 5 maanden geleden #22239 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET CHEVROLET CORSA WIND 94 SINGLE POINT
Hallo, vriend, Delis29. Mijn vraag is: heb je het probleem met je Corsa al opgelost? Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de brandstofpomp vervangen. En het begon de dag erna. Als ik wegrijd bij een stoplicht, lijkt hij vast te lopen, erger nog op een helling, hij gaat langzaam bergopwaarts en stoot veel zwarte rook uit. Ik heb hem al naar verschillende garages gebracht, maar geen van hen kan het oplossen. Daarom vraag ik: heb je het probleem met je Corsa opgelost? Dank je wel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22597 door handmatig-mechanisch
Wat als het probleem opgelost is? Het probleem is dat het luchtfilter niet werkte en niet genoeg lucht het inlaatkanaal liet bereiken. De brandstofdrukregelaar was niet goed en de timing was niet gesynchroniseerd. Dat is allemaal opgelost. De auto is in orde, behalve dat hij nu wat benzine verbruikt vanwege een defecte sensor (de MAP). Controleer of het filter en de timing in orde zijn. Daarmee zou het moeten verbeteren. Laat me weten of er iets is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22598 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je antwoord, vriend. Misschien kun je me vertellen waar de brandstofdrukregelaar zit. Ik heb een Corsa Wind uit 1998. En hoe heb je die gerepareerd, of moet ik hem naar een monteur brengen? Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22600 door handmatig-mechanisch
Hallo! De drukregelaar zit in dezelfde behuizing als de single-point. Je moet de brandstofdruk meten. Bij sommige modellen kun je die regelen, bij andere niet. De druk moet rond de 1,0 tot 1,2 bar liggen. Als deze hoger is, heb je een overmatig verbruik en loopt hij volledig vast.