Zoek MDM

Bulletin

problemen met het starten van de auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden - 14 jaar en 9 maanden geleden #18647 door handmatig-mechanisch
Problemen met het starten van de auto Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie? Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Javier, je mag me Javo noemen, en ik ben 21 jaar oud. Ik ben nieuw op dit forum en dit is de eerste keer dat ik een mechanisch probleem online plaats, dus vergeef me als ik me slecht heb uitgedrukt, hehe.
Nou, mijn probleem, zoals de titel al aangeeft, is dat ik moeite heb met het starten van mijn auto. Het is een Gol uit 1999, een 1.6 diesel. Het probleem is dat als ik hem probeer te starten, de startmotor wel draait, maar de motor helemaal niet aanslaat.

Observaties:
Ik denk niet dat het de startmotor is, want ik heb het ongeveer anderhalve maand geleden gedaan.
De accu is in orde, hij is een maand gebruikt, en het is een 75A Moura-accu die geen onderhoud nodig heeft.

Ik denk dat het de gloeibougies moeten zijn, maar het is nogal lastig, of dat er een kabel in de war is.

Ik weet het niet, wat denken jullie dat de experts zijn?
Laatst bewerkt: 14 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18650 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het starten van de auto
De kachels hebben 12+, controleer met een laptop of een 12V-lamp of er spanning op staat als je ze aanzet, als dat zo is, koppel dan de oprit los die ze verbindt en test ze elk afzonderlijk, het is niet de beste, maar je kunt ze testen met een kabel met + batterij aan de voorverwarmeraansluiting (waar het kleine moertje zit) en ze doorboren als er verbruik is. onthoud dat een voorverwarmer een weerstand is, hij moet continuïteit hebben, zo niet, verwijder ze dan en test ze buiten de auto met een batterij

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18658 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het starten van de auto
Heel erg bedankt, ik ga het proberen en laat je weten hoe het ging xd bedankt voor het antwoord kapo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18660 door handmatig-mechanisch
Nou, ik heb al getest met de 12V-lamp om te zien of de kachels stroom kregen, en dat is prima. Nu weet ik nog niet hoe ik moet testen of de kachel wel werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18662 door handmatig-mechanisch
Je haalt de kachel eruit, waar de moer zit, je legt een kabel op de batterij en je legt de andere pool op de metalen behuizing van de kachel, als hij werkt, gaat hij binnen 10 seconden gloeien