Zoek MDM

Bulletin

Renault Twingo dynamo bouwjaar 94

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18547 door handmatig-mechanisch
Renault Twingo dynamo jaar 94 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo! Ik ben Adriana, ik ben nieuw en heb niet veel ervaring met forums. Ik heb een Renault Twingo uit 1994 zonder airconditioning en ik wil graag weten welk merk dynamo er in zit en wat de standaard dynamo is, zodat ik er eentje op de sloop kan zoeken, aangezien ze veel geld vragen voor een nieuwe.
Als iemand het weet en me kan helpen, zou ik daar heel erg blij mee zijn. Groeten aan iedereen en alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18555 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Twingo dynamo bouwjaar 94
Marelli merk type CG33211.70 A/V/RPM 50/13.5 /3000, OM U MEER INFORMATIE TE GEVEN MOET U MIJ DE AFKORTINGEN VAN DE MOTOR VERTELLEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18565 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Renault Twingo dynamo bouwjaar 94
HEEL ERG BEDANKT!!!! Hoe dan ook, ik heb naar dynamo's gekeken en de goedkoopste die ik heb gevonden zijn van de merken Valeo en Bosch... Ik neem aan dat die net zo goed werken... Ik weet niet of de ondersteuning anders is of dat ze allemaal compatibel zijn... de dynamo's die ik heb gevonden zijn 14V en 60A... denk je dat die voor mij werken??? Heel erg bedankt voor alles! Met vriendelijke groet!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18573 door handmatig-mechanisch
Hallo, je zult zien dat je geen problemen zult hebben met de belasting en het ampèrage. Sterker nog! Controleer eerst de positie van de ankers. GROETEN EN VEEL SUCCES

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #18579 door handmatig-mechanisch
Nou... nu ben ik een beetje de weg kwijt... de kapotte dynamo zit nog steeds in de auto... de prijs die ze me bij Bosch gaven voor een compatibele dynamo met de kapotte is erg hoog, degene die ik had gevonden was goedkoper maar die moet waardeloos zijn... degene die ik heb is een Magneti Marelli... ik word er gek van... nou, heel erg bedankt!!!!!