Zoek MDM

Bulletin

Heeft de Opel Vectra 2.2dti een distributieriem?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18253 door handmatig-mechanisch
Heeft de Opel Vectra 2.2 dTi een distributieriem? Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb iemand nodig die me kan vertellen of de Vectra 2.2 dti een distributieriem of -ketting heeft. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18292 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Opel Vectra 2.2dti, heeft deze een distributieriem?
Hallo Miguel Angel, jouw Vectra heeft mogelijk een distributieketting, maar het kan ook een distributieriem zijn. Als je meer details geeft over de motor, het bouwjaar, enz., kan ik je een nauwkeuriger antwoord geven. Bijna alle oudere modellen hebben een distributieketting. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18300 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Opel Vectra 2.2dti, heeft deze een distributieriem?
Zoals mijn collega terecht opmerkte, heeft een oudere motor een distributieketting en een nieuwere motor een distributieriem, omdat het een Fiat-motor betreft. Geef ons het motortype door, dan kunnen we u verder helpen. Met vriendelijke groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #18495 door handmatig-mechanisch
Als het een 2.2 diesel is, is het een ketting, aangezien de Fiat-motor een Z19DT Z19DTR Z19DTH is. Dat betekent dat de motor 1.900 cc is en een riem heeft.