Umm, welke kleur heeft de rook?
Als het zwart is, verbrandt het brandstof.
Als het grijs is, verbrandt het olie.
Als het een soort blauwgrijs is, verbranden beide dingen.
U hebt mogelijk het probleem met de kleplampjes, maar misschien hebt u de klepzittingen verknoeid. Als de kleplampjes goed zijn, doet u het volgende. Als u het niet hebt gecontroleerd voordat u de motor monteerde, hoeft u alleen de kap en de klepzittingen te verwijderen met iets dat Pruisisch blauw heet. U brengt een heel klein beetje aan op het deel van de klep dat de zitting raakt (uiteraard maak ik
alles heel schoon). U maakt de klep plat en draait hem (wees voorzichtig, ik draai hem een beetje, u maakt hem gewoon plat en kijkt hoe u het doet, ik vind dat deze manier beter is). Als u ziet dat het ongelijk is, zoals het eruitziet op de zitting, is het slecht
afgesteld. Om alle twijfel weg te nemen, kunt u
de kap in een kubusvorm brengen, hoewel de Perkins-kleppen, als ik me niet vergis, in het blok zitten. Nou, als ze op de cilinderkop zitten, voer dan een kubusvorm uit met benzine. Het maakt niet uit of u het verkeerd doet, het is om te zien als er lekken zijn, kijk dan op YouTube hoe je
het moet doen, het is heel gemakkelijk, als er een klein lek is, met
slijpvet op de klep, dat wil zeggen, waar de klep op zijn zitting zal rusten, een beetje passeren, de klep erin zetten en met een klepzuiger erin zetten en hem omhoog en omlaag brengen door hem te draaien, je doet het een beetje, min of meer 1 minuut en controleer het opnieuw met Pruisisch blauw, daar
bespaar je jezelf de kwestie van de slijpmachine
, ik hoop dat ik nuttig ben geweest, ik zal proberen op de post te volgen om te zien of ik je meer kan helpen,
groeten, veel succes met de motor