Zoek MDM

Bulletin

Airconditioningprobleem in BMW 320d E46

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17995 door handmatig-mechanisch
Airconditioningprobleem in BMW 320d E46 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik op dit forum schrijf. Ik hoop dat iemand me inzicht kan geven in een probleem dat ik heb.

Mijn auto is een BMW 320d (E46). Een paar weken geleden merkte ik dat de klimaatregeling steeds uitschakelde en weer inschakelde. Dit gebeurt alleen bij koude lucht.

Ik zal het uitleggen: als ik op de knop voor de klimaatregeling druk, komt er koude lucht uit, maar na een paar seconden blijft de lucht met dezelfde kracht of intensiteit naar buiten komen, maar het is geen koude lucht meer. Het is de lucht die eruit komt als ik de knop uitzet.

Als de klimaatregeling uitstaat, hoor ik geluiden uit de luchtkanalen in het interieur, net als wanneer ik de klimaatregeling uitzet.

Waar kan dit aan liggen?

Op dit moment werkt de airco nog perfect met warme lucht, maar als de zomer aanbreekt, moet ik het laten repareren.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet, allemaal!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #18052 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met BMW 320d E46 AIRCONDITIONER
Er zit te weinig koelvloeistof in uw systeem, er is een lek. Vul het systeem bij met een nieuwe tank en u zult zien hoe lang de koeling meegaat. U kunt het ook naar een aircobedrijf brengen om het op lekkages te laten controleren, maar daar vinden ze wel iets en het zal u een fortuin kosten. Met vriendelijke groet :woohoo:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.