Hallo. Ik kan me voorstellen dat meerdere mensen al hebben geprobeerd het probleem dat u met uw vrachtwagen ondervindt op te lossen, en ik hoop dat we op deze manier tot een gunstig resultaat kunnen komen. Het is daarom belangrijk dat u ons helpt met meer informatie, met name de technische gegevens van het voertuig en hoe de storing is ontstaan. Maar om te voorkomen dat ik de vraag met een andere vraag beantwoord, kan ik beginnen met te zeggen dat injectoren magneetventielen zijn waarvan de spoel een weerstandswaarde heeft van 14 tot 16 ohm. Als deze parameters binnen deze parameters vallen, kunnen we zeggen dat de injectoren elektrisch in orde zijn. Om het voedingssignaal naar de injectoren te controleren, moet er bij het openen van de contactsleutel in de injectorconnector (kabelboom) een 12 volt-voeding ten opzichte van de massa aanwezig zijn.
Als bovenstaande klopt, kan de storing liggen bij een sensor, de zogenaamde krukaspositiesensor, die de ECU informeert over de positie van de zuiger in de motor en zo de injectie genereert.
Controleer dit en laat ons het resultaat weten.
Succes...