Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de centrale vergrendeling van de Lantra 1.6 GLS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17555 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn Hyundai Lantra uit 1999, het is een 1.6 GLS. Ik heb al een tijdje last van statische elektriciteit. Laatst raakte ik de sleutel aan toen ik de deur dichtdeed en toen ik de sleutel in het slot stak, kreeg ik een schok en werkte de centrale vergrendeling niet meer. Kan iemand mij vertellen waar de storing vandaan komt en hoe ik het kan oplossen? Ik heb gezocht naar het werkplaatshandboek, maar ik heb het ook niet kunnen vinden. Bedankt en groeten aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17648 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met centrale vergrendeling Lantra 1.6 GLS
Als het probleem de gegenereerde statische elektriciteit is, kunt u deze ontladen terwijl u uitstapt. U kunt ook uitstappen zonder de stoel aan te raken of hoezen over de bekleding te leggen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #17667 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met centrale vergrendeling Lantra 1.6 GLS
Hallo, dat doe ik al als ik uit de auto stap, ik raak het dak aan en ontlaad de statische elektriciteit. Wat ervoor zorgt dat het slot niet meer werkt, weet ik niet. Ik heb de zekeringen gecontroleerd en die zijn allemaal in orde. De deur gaat wel open met de sleutel, maar de centrale vergrendeling werkt niet. Groeten.